Η Ιαπωνία φοιτητρια ninja παίρνει κορυφαία σημάδια για το γράψιμο δοκίμιου με αόρατο μελάνι

H Ιάπωνια φοιτητρια της ιστορίας ninja που έδωσε ένα κενό χαρτί έλαβε κορυφαία σημάδια - αφού ο καθηγητής της συνειδητοποίησε ότι το δοκίμιο γράφτηκε με αόρατο μελάνι.
Η Eimi Haga ακολούθησε την τεχνική ninja του "aburidashi", ξοδεύοντας ώρες να μουσκεύει και να συνθλίβει σόγια για να κάνει το μελάνι.
Οι λέξεις εμφανίστηκαν όταν ο καθηγητής της θερμαίνει το χαρτί πάνω από τη θερμάστρα του.
«Είναι κάτι που έμαθα μέσα από ένα βιβλίο όταν ήμουν μικρός», δήλωσε η κα Haga στο BBC. «Ελπίζω μόνο ότι κανείς δεν θα έβλεπε την ίδια ιδέα».
Η κ. Haga ενδιαφέρθηκε για τους νίντζα ​​- κρυμμένους πράκτορες και δολοφόνους στη μεσαιωνική Ιαπωνία - από τότε που παρακολουθούσε μια κινούμενη τηλεοπτική εκπομπή ως παιδί.
Μετά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Mie στην Ιαπωνία, ο φοιτητής του πρώτου έτους πήρε μια τάξη στην ιστορία των ninja και ζήτησε να γράψει για μια επίσκεψη στο Μουσείο Ninja του Igaryu.
"Όταν ο καθηγητής είπε στην τάξη ότι θα δώσει ένα υψηλό σημάδι για τη δημιουργικότητα, αποφάσισα ότι θα κάνω το δοκίμιο μου ξεχωρίζει από τους άλλους", είπε.
"Έδωσα μια σκέψη για λίγο, και χτύπησα την ιδέα του απουριδάσι".
Η κ. Haga, 19 ετών, ενυδατώθηκε σόγια όλη τη νύχτα, στη συνέχεια τα συνθλίβει πριν τα πιέσει σε ένα πανί.
Ακολούθησε να αναμιγνύει το εκχύλισμα σόγιας με νερό - ξοδεύοντας δύο ώρες για να πάρει τη σωστή συγκέντρωση - πριν γράψει το δοκίμιό της με μια ωραία βούρτσα στο "σφουγγάρι" (λεπτό ιαπωνικό χαρτί).
Μόλις τα λόγια της είχαν στεγνώσει, έγιναν αόρατα. Αλλά, για να εξασφαλίσει ότι ο καθηγητής της δεν έβαλε το δοκίμιο στον κάδο, άφησε ένα σημείωμα με κανονικό μελάνι λέγοντας "ζεστάνετε το χαρτί".
Ο καθηγητής Yuji Yamada είπε στο BBC ότι «εκπλήσσεται» όταν είδε το δοκίμιο.
"Είχα δει τέτοιες αναφορές γραμμένες σε κώδικα, αλλά ποτέ δεν είδαν κανείς να γίνεται σε aburidashi", είπε.
"Για να πω την αλήθεια, είχα μια μικρή αμφιβολία ότι τα λόγια θα έβγαινε καθαρά. Αλλά όταν πραγματικά θερμαλίσα το χαρτί πάνω από τη σόμπα αερίου στο σπίτι μου, οι λέξεις εμφανίστηκαν πολύ καθαρά και σκέφτηκα" Καλά! "
"Δεν δίστασα να δώσω πλήρη στοιχεία στην έκθεση - παρόλο που δεν το διάβασα στο τέλος, γιατί σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να αφήσω κάποιο μέρος του χαρτιού να μην θερμανθεί, σε περίπτωση που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα βρουν κάτι τέτοιο και θα τραβήξουν μια φωτογραφία . "
Όσο για το ίδιο το δοκίμιο, η κ. Haga είπε ότι είχε περισσότερο στυλ παρά ουσία.
"Ήμουν βέβαιος ότι ο καθηγητής θα αναγνώριζε τουλάχιστον τις προσπάθειές μου να κάνω ένα δημιουργικό δοκίμιο", είπε.
"Έτσι δεν ανησυχούσα πραγματικά για να πάρω μια κακή βαθμολογία για το δοκίμιό μου - αν και το ίδιο το περιεχόμενο δεν ήταν τίποτα ξεχωριστό."
ΠΗΓΗ:BBC